Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://ledrab.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)02-08-2006
Queremos denunciar que Marina Atlántica e Caixanova volveron á carga outra vez. Esta mañá mesmo os veciños víronse obrigados a irrumpir en Massó e continuar coa paralización forzosa das obras malia que os obreiros non o están a poñer nada doado polo que se puido saber. Chamamos á veciñanza a acudir ó Salgueirón a salvagarda-lo futuro desta vila.
Aproveitamos (e se non xa o faremos por mancontro) para poñer en aviso ós que estaban cubrindo a quenda de noite para vixia-las obras. A función deste grupo é transcendental dado que ó principio da movida os operarios xa vallaran o muelle ás seis da mañá.
Por outra banda as campañas contra Caixanova, que nos vindeiros días se iran endurecendo, continúan. A primeira esta mesma tarde, procedendo a facer unha pegada intensiva polas diferentes sucursais. Seguiremos en contacto.
SALVEMOS MASSÓ!!!
Veciños en loita


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)02-08-2006
Hoxe á tarde estiven alí e mirei catro camións paralizados na entrada das obras. Como empezan a traballar a mitade de semana eses bandidos?
Jorge
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)02-08-2006
Está claro que Ubaldino y los de caixanova no se rinden. No les llega con mentir cuando dijeron que unas 4000 personas visitaron el proyecto en la capela do hospital.
Laura
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)02-08-2006
A los vecinos que están allí hay que apoyarlos ostia!
SALVEMOS MASSÓ
PETER
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)02-08-2006
Denovo empeza o rock and roll. Pois nada estamos preparados para o que sexa. Xa me dixeron que hoxe á tarde fixeron como unha especie de barricada para que non pasasen os camións. E caña contra Caixanova!!!
Bolxevique
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)02-08-2006
Se cadra é o tempo de facer revivir NUNCA MÁIS, a fin é a mesma: a defensa da nosa costa, do noso mar, da nosa paisaxe, mais desta vez o ataque non ven polo mar en forma de chapapote, ven por terra en forma de formigon armado e ladrillo. Os responsables de atallar esto son os mesmos, os poderes públicos da Xunta de Galicia. Dos Alcaldiños e os Concellos mellor esquecerse.
jamakuko
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)02-08-2006
que carallo esta pasando en Cangas que parece que a la gente que protesta por la legalidad de las obras de Masso se les esta intimidando desde la guardia civil desde la prensa no se le hace ni puto casa y demas estamos llegando al estremo del mal rollo entre unos y otros y todo es por defender que la obra sea legal y no dañe nuestro bonito entorno, y los verdadreos corderitos que se quieren enriquecer andan a sus anchas pagando a golpe de talon para cerrar bocas a periodicos , politicos y demas y diciendo con la boca llena que esto es el progreso señores y hacemos lo que nos sale de los huevos por que somos personas poderosas que compramos todo lo que nos da la gana, el papel de los medios de comunicacion creo que es muy importante para informar a los ciudadanos pero cuando dichos medios estan comprados y manipulados por los poderosos ¿que es lo que nos queda? tirar piedras,luego estos mismos politiquillos de pacotilla con los grandes especuladores nos tacharan de RADICALES Violentos y como dice el sinverguenza alcalde de Cangas "Sotelito" Jarraicitos, dicen que el espigon que quieren hacer en masso no pasara de la aultura del dique eso es una gran mentira por que el muelle roto de masso hoy en dia ya esta a la altura del dique y si como dicen le dan 100 metros mas pasa de sobra, el estudio de impacto ambiental esta echo por la empresa que ejecuta la obra, dudamos mucho que donde quieren hacer toda esa urbanizacion con su hotel respete el limite de costas, y despues nos llaman los del No. yo desde aqui solo le pido a los bichos raros estos que son los politicos que se comprometan a defender el pueblo, que no se lo vendan al mejor postor, por que tenemos la suerte de vivir en un sitio previlegiado, que defiendan los intereses de los ciudadanos y del pueblo y no el de cuatro especuladores, que solo buscan enriquecerse a cuenta de lo que sea, por eso y mucho mas NON O PROYECTO DE MASSO paremos esta desfeita
preguntadle al pueblo
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
se non queredes o proxecto de masso en cangas mandamo pa marin e eu mandoche a escuela naval e xa veras que bonito esta puta merda que temos aquí,medio pueblo ocupado por 200 militares de nada,iso si que é cojonudo,e si algún día se tira o de masso vai ser de risa comparado coa desfeita que van facer en marin,porque aquí,por desgracia,á xente importalle un carallo o que se faga no pobo,ó contrario que en cangas,solo hai que dar unha volta por marin e ver as calles cheas de merda por culpa da xente que son uns putos porcos
un de marin
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
E ante isto onde siguen estando os do BNG e os da cofradía de Cangas, máis pendentes do mundial de catamaráns e da loita de poder nas cofradías da ría, que desta nova ofensiva dos especuladores en Massó.
Un contra o porto deportivo de Massó
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
O que queren facer en massó ´´e unha putada e ademáis van a saco. Xa nin se preoucupan nin de mete-la barreira anticontaminante. Os da cofradía e os do Foro Social veñen de denunciar estes feitos ante o Seprona.
Estevo
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
Coido que non hai que dividir, todo o mundo sabe que o Foro e a FPG están levando o peso maioritario desta batalla. Pero, como primeiros interesados, necesitamos ós mariñeiros nesta pelexa. E se non é o apoio correspondente algo de apoio por parte de Pablo Villar si están a ter. E iso vale moito. Imaxinádevos se a implicatura fose maior.
Vitor
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
A paralización das obras continúa. E que se saiba tamén que estamos con Cuba e con Fidel....
Wüenalmádenaaaaaaa...!!!
Bar Tetas
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
Comentoume peña que lle dixo persoal que estivo en Massó que a picoletada estase comportando dun xeito bastante imparcial. De que van estos tíos.
Inspector Gadget
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
E logo?que cabe esperar da chacurrada? Que vaian para Euskal Herria a traballar.
SALVEMOS MASSÓ
Txapote
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
Estoy de acuerdo con que continúe la campaña contra Caixanova, además con los guiris ahora eso le tiene que joder. Daros cuenta que este banco tiene sucursales por todo el estado.
CANGAS NON SE VENDE
Pirola mecánica
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)03-08-2006
Ubaldino de los huevos, a tu empresa había que denominarla COMPLEJO CRIMINAL RAPIÑA ATLÁNTICA. Tu y los banqueros de CAIXABOBA dais puto asco.
Que la lucha de massó no decaiga.
Fertimón
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)04-08-2006
Estoy deseando que terminen las obras . Pero que coño os creeis.... la obra es legal bobos.
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)05-08-2006
Una duda mia facilita:

cuantos sois los que estais paralizando las obras? es que me suena haber visto 4 o 5, menuda movilización, menudo empuje y protesta. señores a ver seamos serios porque os estais convirtiendo en el esperpento de cangas y a mi me daria verguenza salir por la calle despues de lo que haceis. menos mal que el resto de cangueses no son como vosotros sino no saldriais a la calle porque os intentarian apedrear como vosotros con algun reporterillo de un periodico. Os suena? sino os suena ya os lo recordare en el siguiente mensaje

Nota dirigida al foro social:

señores del foro social, desde este foro apelo a su sentido comun si aun queda algo de eso entre sus huestes. Apelo a que sean capaces de reflexionar una serie de cosas:
1.a quien le cabe en la cabeza que una empresa ponga un aval para perderlo?
2.si los expertos y los juzgados dicen que es legal, me pueden explicar porque no es legal y si lo hacen que sea con papeles claros, no diciendoque joderan la biodiversidad de la ria. Pongame los datos en las narices, soy como Santo Tomas, si no lo veo no lo creo.
3.viendo la poblacion de cangas piensen cuanta gente son y cuanta gente esta en o salgueirón. solo viendo esa desoladora estampa plegaría velas y ahuecaría el ala.

nada mas y lo dicho si ustedes no quieren que cangas crezca y sea pequeño creen su propio Cangas, para el nombre del pueblo sugiero que se denomine pequeño y ecologico cangas.

muchas gracias por leerme
Cormoran
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)06-08-2006
Para cormoran: si de tanto siso fachandeas, tes duas opcións, quitado o insulto e o pataleo, e que ben podes persoarte no proceso contencioso administrativo aberto polo foro, xa que no urbanismo e na protección do medio ambiente cabe a acción popular, e así ves os argumentos do foro, ou ben buscas o informe do greenpeace contra o proxecto de massó, e logo decides o pertinente con mais acerto. A informarse.
faneca brava
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)07-08-2006
cormoran ya son 10 putos meses tio y eso parece que te jode, sabeis de sobra que ahi estan parando las obras un grupito de gente pero que esta respaldada por detras por miles de personas.
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)07-08-2006
Pero estes tios do aFORO DA FEPEJA querennos facer parvos. Si que son media ducia, media ducia e o tambor e hoxe opoñense o de Masso e mañá o de mariulitas o que importa e opñerse para darlle cancha o Tiaguito señor marques de Arins e a Marianico el sobrio, loitador de causas xustas e perdidas toleadas. Estamos fartos bobos. estamos fartos de vos e por riba vadesno pagar moi caro coas responsabilidaddes civiles e penales que estades incurrindo o paralizar unha obra LEGAL descerebrados do grelo.
CANGAS NON E PARVA E ESTAMOS FARTOS DE SALVADORES. Viva o amor libre
Arneiron bravo
RE: MASSÓ VIXIADO DÍA E NOITE (OUTRA VEZ)26-08-2006
Las obra se harán y los 4 gilipollas que estan paralizandola se veran con una demanda judicial dentro de poco.
angel
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados