Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
how do i delete my match dating account
Indispensables
Donde ...
Guia
O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS25-09-2008
ESTOU LENDO ESTES DÍAS SOBRE O PROBLEMA EN TODA ESPAÑA E CONCRETAMENTE EN MOAÑA, COA LEI DE COSTAS. VEXO DOCUMENTAIS, LEO E QUEDO PARVA. NON ENTENDO NADA E PARÉCEME Q A LEI E INXUSTA EN ARBITRARIA A NON PODER MÁIS. SE SODES EXPERTOS A VER SI ME PODEDES EXPLICAR COMO É POSIBLE QUE CENTOS DE PROPIETARIOS (REFÍROME A PROPIETARIOS LEGAIS DAS SÚAS CASAS, CON LICENZAS MUNICIPAIS ETCC) PODEN PERDER A PROPIEDADE DAS SÚAS VIVENDAS (ALGUNHAS INCLUSO A 200 METROS DO MAR) E SE CONTRÚA EN VIGO UN MAMOTRETO COMA O DO CENTRO A LAXE ESE QUE TAPA TODA A VISTA CARA O MAR???? QUE PROTECCIÓN DE COSTAS NIN QUE LECHE, AQUÍ OS RICOS PODEN FACER O Q QUEIRAN E OS POBRES A FODERSE BEN FODIDOS
QUE EXPROPIEN A SÚA NAI


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS25-09-2008
E o edificio do Salitre acaso non é tamén un mamotreto e quita as vistas do mar?
Salvemos o litoral
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS25-09-2008
Do edificio de Salitre qué dicir estamos todos fartos de saber que ese edificio xunto con outros do tramo Casa do Mar- Salitre son ilegais, e en especial o de Salitre, (a xente que comprou estaba farta de saber que mercaban, un pedazo de mar).
O que é inxusto en Moaña é o outro treito urbán da lei; refírome o triángulo máxico que fai a lei de costas e que todos sabemos que se fixo para que Montenegro vendera cun valor máis alto as súas propiedades, iso é o inxusto de verdade xa que ademáis: que clase de estado ten protexido semellante tramo e fai pasar polo medio unha estrada nacional? Non ten sentido.
Un
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS25-09-2008
o Edificio de Salitre todos sabemos dos acordos pubtuais co BNGA. antiguo, co famos acordos do campo de golf de Domaio, co antiguo Leston. ¿de todas formas ten licencia municipal Salitre? ¿como se e unha obra ilegal? Xa pasaron por este concello todolos partidos politicos desde que abreu. ¿pode unha Discoteca ubicada nun sotano,cun aforo de 2000 personas ter a saida de emrxencia o caron da porta pricipal? Este agustin e un crack.
failume
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS26-09-2008
El edificio de salitre, como aquí lo llamáis, fue comprado a costas en su momento por parte de una cooperativa de viviendas. Esta cooperativa se lo vendió a un constructor (Agustín) por no poder terminar la obra. Es totalmente legal y un contrasentido que el mismo ente que lo vendió para hacer viviendas (Costas) quiera recuperar ahora lo que vendió a buen precio. A ver si nos enteramos de lo que hay antes de escribir la palabra "ilegal" con tanta ligereza.
para un
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS26-09-2008
No sé si Salitre tiene permiso de apertura pero sí lo tiene de construcción. Pero no hace falta irse muy lejos para encontrar un negocio sin licencia de construcción y sin licencia de apertura ni de ná como es el Día y nadie dice nada.
Por cierto, un porcentaje muy alto de negocios en Moaña no tiene permiso de apertura pero tampoco tiene nada que ver con lo que estamos tratando aquí.
Para Failume
26-09-2008
Para o q me contestou´, a ver si les ben, falo de propiedades legais, non coñezo certamente o caso de salitre listillo, pero o q si sei é que a directora de costas falou de q hay q tiralo a cambio de contruir outra vivenda noutro lugar, eu falo de propiedades legais q van ser expropiadas ós seus donos sen nada a cambio, solo concedendolles o "permiso" de ocupalas (seremos okupas). O caso é q ou a cousa pode resolverse ou feijoo é un mentireiro pq no faro de hoxe di que anulará o decreto se sae presidente. Haberá q votalo entón???? será un mentireiro??? que farán as outras forzas??? seguiremos á escoita
que expropien á súa nai
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS26-09-2008
Costas do estado son uns ladrons,e toda a clase politica tamen,pois eles poden arranchar esta situasion e non lles sae dos c........ LADRONS.
O TIRANO
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS27-09-2008
Bueno, bueno ,bueno. Coido que poden comenzar pola casa da señora conxelleira de pesca e asuntos marítimos, pois esta a 96 metros da costa, se o Google Earth non minte.
Abur.
Metro e medio sexual
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS27-09-2008
Cuando se redactó la ley de Costas del año 1988 se dejó un vacío legal en cuanto a las viviendas que están hasta 500 m. de la costa, por lo tanto en base a ese dicho vacío legal Y CON CARÁCTER RETROACTIVO pueden (aunque no es justo ya que han pasado 20 años y para otras cosas han pasado los años suficientes como para reclarmar algo) expropiar las casas... Lo mejor de todo esto es que como muchas están hipotecadas te dan una concesión de 15, 20 ó 30 años para que tu sigas viviendo y pagando la hipoteca al banco ya que sino el estado tendría que hacerse cargo de dichas hipotecas ya que el banco siempre cobra. Una vez termine dic ha concesión tienes que dejar la vivienda sin indemnización alguna ya que es una concesión no una expropiación.
Hay algunos casos tan rocambolescos que un abogado de Madrid los ha llevado ante el Parlamento Eurupeo en vista de que donde han presentado denuncias como en el Defensor del Pueblo hacen caso omiso pidiendo documentación que ha sido presentada anteriormente. Uno de esos casos es el de un señor que tiene las escrituras desde 1909 ya que fue una casa heredada de padres a hijos. Teniendo que gastarse su poco dinero ( y si lo tienen para pagar dicho abogado).
Lo peor de todo esto es que mucha gente se agarra a "a mi nadie tiene cojones a sacarme mi casa" y así no van a conseguir nada de nada.
Vacío legal
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS30-09-2008
A Lei de Costas prohíbe vender o dominio público marítimo-terrestre.
para para un
RE: O CACAREXADO TEMA DA LEI DE COSTAS30-09-2008
O Google Earth minte
minte
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados